Nors vis daugiau dėmesio yra skiriama skaitmeniniam marketingui, o ne spausdinamai reklamai, tačiau rinkodaros tendencijos tinka ir vienam, ir kitam, variantui, kadangi nesvarbu, kur reklama bus talpinama – ji turi atitikti tam tikrus kelis svarbius kriterijus.

Ką mums pasiūlys 2020-ieji? Skaitykite toliau!

Kūrybiškumui valios – plačios, tad ateinančiais metais dar daugiau dėmesio yra skiriama originalioms reklamoms, kurios ne tik patraukia dėmesį, tačiau ir skleidžia tam tikrą žinutę. Reklamuojate duoną? Kalbėkite ir apie bado problemą. Jums aktualios grožio procedūros? Suteikite galimybę puoštis ir tiems, kurių finansinė situacija prastesnė. Dažniausiai tokios reklamos perteikiamos per plačiaformatę spaudą, kuri geba pasiekti ypač didelį tikslumą, detalumą, spalvos būna sodrios, tad ir pačios reklamos įtaiga dažniausiai didesnė.

Ateinančiais metais taip pat daugiau dėmesio skrisime žodžiams ir mažiau vizualizacijai. Nors kai kurie marketingo specialistai vis dar iškelia vizualą, tačiau išties jis tampa antraeilis. Žinoma, reklamose nebus rašomi ilgi tekstai. Priešingai, dviejų žodžių pagalba – sakomas sakinys, rašomi haiku ir panašiai. Į ką orientuojasi tokia reklama? Į išprususius, išsilavinusius žmones. Žinoma, kuriant reklamą labai svarbu įvertinti savo tikslinį klientą, kadangi svarbu, kad jis suprastų. O gal gerai, kad nesupratęs – jis pasidomės ir išmoks kažką naujo? Vėlgi, rašytinei reklamai labai pasitarnauja plačiaformatė spauda, kuri spausdinama ant didelių tentų padeda smulkmeniškai fiksuoti net ir pačias mažiausias raides, tad gali būti rašomi ir ilgi tekstai.

 

Ateinančiais metais daugiau dėmesio skirsime ir ekologijai, tad spausdinant vizitines, skrajutes – siūlomas ekologiškas, perdirbtas popierius. Dar geriau – reklamuodami dalinkitės naudinga informacija, kad gauta skrajutė turėtų antrinį panaudojimą (pavyzdžiui, joje greta reklamos gali būti patiekalų receptas arba apvali skrajutė gali virsti padėkliuku kavai). Taip Jūsų įmonė tampa ekologiška, o natūralumo idėjos ateinančias metais taps dar populiaresnės nei yra šiuo metu.

Žinoma, dėl reklamos maketo visada naudinga pasitarti su šios sferos profesionalais, dizaineriais, kurie ne tik spausdina, tačiau ir maketuoja. Dažniausiai jie turi marketingo žinių, domisi rinka, tad gali patarti, kaip turi atrodyti Jūsų reklama, kad būtų veiksminga, tačiau ir atneštų naudos visuomenei.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *